reklama

Veď ja neexistujem!!!

Cogito ergo sum, povedal Descartes a mal asi pravdu. Do kelu, on to mal ale o toľko ľahšie! Napríklad nemal blog na sme.sk. To je potom oveľa jednoduchšie byť si svojou existenciou istý. Ja mám však tú smolu, že tu síce blog mám, ale blog.sme.sk o tom očividne nemá poňatia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

No schválne. Ak sa na hlavnej stranke tohto blogu pozriete do zoznamu bloggerov, zistíte, že pod písmenom „G“ (akože Grežo) nie som. Ak si dáte vyhľadávať bloggerov a zadáte moje meno, dostanete odpoveď „Nebol nájdený žiaden autor.“.

Tak som, či nie som!!!

Keď sa pozriem do zrkadla, vidím sa. Teda, vidím tam taký ksicht, ktorý poznám už vyše 25 rokov a mal som s ním vždy dohodu, že to som ja.

Navyše myslím, že myslím. Jedine, že by som bol plagiátor, ktorý kradne cudzie myšlienky a bezbožne ich vydáva za svoje...

Do kelu! To je určite ono! Veď aj tento blog som začal tým, že som ukradol Descartesovu myšlienku!

Radovan Grežo

Radovan Grežo

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v reklame, ale inak som celkom slusny clovek. Zoznam autorových rubrík:  Vtipné príbehyNaštvané komentáreExperimentálne umenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu