reklama

Deň väčšiny

Dnes je zvláštny deň. Je to deň staro-nový, medzinárodný a podľa názoru tohto autora postavený na hlavu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Upozornenie na začiatok:
Čo len zo mňa bude, čo len zo mňa bude?! Minule som si strieľal z rómčiny, dnes sa púšťam do žien. Keď ja už som taký :-)

MDŽ je pre mňa unikát. Medzinárodné dni sa väčšinou snažia pomôcť menšinám. Napríklad HIV pozitívnym (1. december), utečencom (20. jún) alebo postihnutým (3. december) (pre kompletný zoznam klikni sem).

Žien je však v svetovej populácii (hoci len o 1 skromné percento) väčšina.

Chápem Deň matiek. Mama je len jedna. Mama nám dala život (i keď... možno aj otec s tým mal niečo spoločné – veď nakoniec dostal aj svoj vlastný deň). Áno, mame máme byť za čo vďační. Ale ženám ako takým?

Mám rád ženy. Myslím, že mám viac kamarátok ako kamarátov. A vo veciach poskytovania sexuálnej rozkoše sa im v mojom prípade muži nemajú šancu vyrovnať. Ale prečo by som mal oslavovať nepríjemnú tetu z miestnych potravín? Alebo sprostú, vymachlenú, odfarbenú blondýnku, ktorú stretávam každé ráno na autobusovej zastávke?

Ale vráťme sa k môjmu hlavnému argumentu. Ženy sú v presile. To my, muži, sme utláčaná menšina. Sme natoľko utláčaní, že ani vlastný medzinárodný deň nemáme. Pritom som si istý, že každý chlap by vymenil svoj vyšší plat, lepšiu pozíciu pri získavaní zamestnania a aspoň 4 starých dedkov z parlamentnej kandidátky svojej obľúbenej strany za jeden deň.

Čo tak 1. oktober? Starší ľudia (och, politická korektnosť prenikla už aj do medzinárodných dní) si ten svoj deň aj tak nemôžu užiť, lebo tu už dlho nebudú.

Obávam sa však, že sa nám túto zmenu presadiť nepodarí. Bodaj by aj hej, keď sme v menšine.

Radovan Grežo

Radovan Grežo

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v reklame, ale inak som celkom slusny clovek. Zoznam autorových rubrík:  Vtipné príbehyNaštvané komentáreExperimentálne umenieSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu