reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Radovan Grežo

Radovan Grežo

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Pracujem v reklame, ale inak som celkom slusny clovek. Zoznam autorových rubrík:  Vtipné príbehyNaštvané komentáreExperimentálne umenieSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kde mudrlant-tu mudrlant alebo pravda o StartupCampe

Radovan Grežo

Kde mudrlant-tu mudrlant alebo pravda o StartupCampe

Juraj Grečnár napísal na svoj blog post. Nič zvláštne. Venoval sa v ňom však akcii, na ktorej sa nezúčastnil. Nevedel o nej ani základné veci. No napriek tomu ju pekne očiernil.

  • 17. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 426x
  • 24
KDH si na drobné rozmieňať nedáme!

Radovan Grežo

KDH si na drobné rozmieňať nedáme!

fotka vznikla v týždeň po odchode Miklošk a spol. z KDH v trafike na petržalskej vlakovej stanici. ten predavač vôbec netušil, čo vlastne spravil.

  • 10. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 823x
  • 0
Obyčajný

Radovan Grežo

Obyčajný

som úplne obyčajný. . ničím zvláštny.  . ešte aj dopravný podnik to o mne vie.

  • 10. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 220x
  • 4
Tonight's Fight: Zranenie vs. Choroba

Radovan Grežo

Tonight's Fight: Zranenie vs. Choroba

Choroby sú na nič. Niečo pre zbabelcov. Bolí to, isteže. Ale byť chorý, to dokáže každý. Vlastne, každý to už niekedy dokázal tak, čo je na tom? Zranenia sú lepšie.

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 922x
  • 0
Keď pôjdem na Antarktídu, mám kde spať

Radovan Grežo

Keď pôjdem na Antarktídu, mám kde spať

Asi pred rokom som si uvedomil, že v dobe, keď spiatočný autobusový lístok do Paríža stojí 990,- Sk a letenka do New Yorku 7 321,- Sk (plus/mínus 3 000,- na letiskové poplatky), jedinou drahou položkou pri cestovaní je ubytovanie. O rok neskôr som zistil, že ubytovanie môže byť zadarmo. Stačí poznať správnu webstránku.

  • 19. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 532x
  • 2
reklama
Deň väčšiny

Radovan Grežo

Deň väčšiny

Dnes je zvláštny deň. Je to deň staro-nový, medzinárodný a podľa názoru tohto autora postavený na hlavu.

  • 8. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 191x
  • 8
Stand-up comedy – humor, ktorý mi chýba

Radovan Grežo

Stand-up comedy – humor, ktorý mi chýba

„Príde takto chlapík do krčmy, postaví sa pred mikrofón a začne rozprávať.“ – ako vtip je to asi dosť zlé, ale ako comedy show to milujem.Stand-up comedy je niečo, čo na Slovensku vôbec nepoznáme. Princíp je tu pritom veľmi jednoduchý – jeden človek, jeden mikrofón a jeden dobrý vtip za druhým.

  • 30. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 508x
  • 17
Veď ja neexistujem!!!

Radovan Grežo

Veď ja neexistujem!!!

Cogito ergo sum, povedal Descartes a mal asi pravdu. Do kelu, on to mal ale o toľko ľahšie! Napríklad nemal blog na sme.sk. To je potom oveľa jednoduchšie byť si svojou existenciou istý. Ja mám však tú smolu, že tu síce blog mám, ale blog.sme.sk o tom očividne nemá poňatia.

  • 29. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 073x
  • 3
O rómčina

Radovan Grežo

O rómčina

Slovník rómčtiny na internete? Samozrejme, že som to musel odskúšať.

  • 28. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 874x
  • 3
Zimný príbeh o radiátore, ručnej brzde a mlieku.

Radovan Grežo

Zimný príbeh o radiátore, ručnej brzde a mlieku.

S príchodom veľkých mrazov na naše územie z Ruska sa určite mnohým vynorili staré dobré vtipy. Napríklad aforizmus o tom, že z Ruska k nám ešte nikdy nič dobré neprišlo – vrátane dovážanej ropy, vodky a pašovaných cigariet. Mňa však dorazil iný e-mailový vtip, ktorý som zažil s názvom „Ako sa pozná skutočná zima“.

  • 23. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 912x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu